• 28-08-2019, 15:42:51
    #1
    Konu güncelleme
  • 28-08-2019, 15:46:28
    #2
    Şikayet edin direk vip 'e özür mahiyetinde kahve gönderirler
  • 28-08-2019, 15:50:09
    #3
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edin direk vip 'e özür mahiyetinde kahve gönderirler
    Onu gördükten sonra kahveden soğudum.
  • 28-08-2019, 15:56:56
    #4
    Normal şeyler bunlar ortam koşullarına göre olmuş bir durum.
  • 28-08-2019, 15:57:00
    #5
    O içtiğin şey normal olsa da kahve değildi şimdi başka bir yapıya bürünmüş orası da ayrı problem tabi ki filtre kahve öneririm sana
  • 28-08-2019, 15:58:41
    #6
    Çöpe atıp diğer paketi açın. Paket hasar görmüş nem, rutubet almış olabilir.
  • 28-08-2019, 16:00:03
    #7
    Rica ediyorum şunlara kahve demeyin
  • 28-08-2019, 16:04:48
    #8
    Kahve tüketen biri olarak VİP kahve mi içiyorsunuz?
  • 28-08-2019, 16:07:54
    #9
    Ucuz etin yahnisi misali olmuş. 1000de 1 olsa da olur böyle şeyler büyük markada bile. Şikayetinizden sonuç çıkabilir mi bilmiyorum ama şansınızı da deneyebilirsiniz. Kahve tüketiminizde de yeni arayışlar içerisindeyseniz hazır çözünebilen ürünler yerine dahasını araştırabilirsiniz, keyif veren ürünler değiller.