Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O içtiğin şey normal olsa da kahve değildi şimdi başka bir yapıya bürünmüş orası da ayrı problem tabi ki filtre kahve öneririm sana
Haklısın filtre kahveye başlayacağım.
eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çöpe atıp diğer paketi açın. Paket hasar görmüş nem, rutubet almış olabilir.
Artık içmeyeceğim.... Filtre kahve daha iyi olabilir.
ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ediyorum şunlara kahve demeyin
Haklısınız.
Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahve tüketen biri olarak VİP kahve mi içiyorsunuz?
Aslında Türk kahvesini 3 günde 1 içerdim, sonra sıkıcı olmaya başladı. Bugün vip kahve alayım dedim almaz olaydım.
muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuz etin yahnisi misali olmuş. 1000de 1 olsa da olur böyle şeyler büyük markada bile. Şikayetinizden sonuç çıkabilir mi bilmiyorum ama şansınızı da deneyebilirsiniz. Kahve tüketiminizde de yeni arayışlar içerisindeyseniz hazır çözünebilen ürünler yerine dahasını araştırabilirsiniz, keyif veren ürünler değiller.
Çok doğru.