Arkadaşlar belli bir miktar parayı banka bloke koyup kredi kartı veriyormuş. Yakın zamanda bu tarz kredi kartı alan var mı?
Ayrıca bu kartlar için bankalar,
Ne kadar teminat istiyorlar?
Bloke süresi ne kadar oluyor?
Bu tarz kart için hangi bankayı önerirsiniz?
Konu hakkında bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim.
Bloke teminatlı kredi kartları hakkında R10+
22
●2.296
- 26-08-2019, 23:25:052-3 sene önce ilk kredi kartımı Ziraat Bankasından bu şekilde aldım. 750TL paraya bloke koyup 500TL limitli kredi kartı vermişlerdi.
- 26-08-2019, 23:25:58Üyeliği durduruldukuveyttürk bu şekilde kredi kartı veriyor. bloke teminatlı. atıyorum 1000 tl veriyorsunuz 100 tl aidat kesiyor kartına 900 tl limit tanımlıyor. ve bu kredi kartı findeks (kkb) de gözüküyor. genelde kredi kartı çıkmayıp puanını artırmak isteyenler bu yola başvuruyor..
- 26-08-2019, 23:27:01Şuanda ortalama 1500 lira blokeye 1000 liralık kart veriyoruz. Bankacıyım fakat her personel bunu bilmez böyle bir şey yok diye sizi geri çeviren çok olacaktır. Bende bankada çalışıyorum bizim bankada bilen 3-5 personel var gerisi yok böyle bir şey deyip gönderiyor kimse uğraşmak istemiyor. 1-2 gün sürüyor onayı
- 26-08-2019, 23:29:28Geçen denizbank'a sordum yok öyle bir şey dedi salladı dediğiniz gibi.U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz hangi bankadan hizmet veriyorsunuz? - 26-08-2019, 23:36:47denizbankta var
o personeli şikayet edebilirsiniz genel müdürlüğe
denizbank ve tebin aktif olarak verdiğini biliyorum diğer bankaları bilmiyorum şuan da
bu arada blokenin kalkması için en kolay yöntem 3-5 ay sonra başka bir bankadan kart çıkartıp (3-5 düzgün kullanırsanız çıkacaktır) sonrasında blokeli kartınızı kapatırsanız paranızı geri alabilirsiniz. - 27-08-2019, 00:43:47Bloke kaç ayda kalkmıştı?VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetten araştırdığım kadarıyla Kuveyttürk'te dediğiniz şekilde varmış ama aidat olduğunu bilmiyordum. Peki kaç ay bloke koyuyorlar?Chocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi çoğu banka şube çalışanı maalesef bilmiyorlar. Peki siz hangi bankada çalışıyorsunuz? Ayrıca bloke süresi ne kadar?U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kart kullanım süresi boyunca kalkmıyorsa iyi değilmiş. Gerçi dediğiniz gibi %20-30 ise önemli değil maksat kredi puanı oluşturmak. Sonra yukarıda @U_uR; beyin söylediği gibi kredi puanı oluşana kadar 5-6 ay kullanıp diğer bankalardan normal kart çıkarttırmak için uğraşmak gerek.Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm cevaplayan arkadaşlara R10+ verilmiştir. Teşekkürler.
o personeli şikayet edebilirsiniz genel müdürlüğe