• 26-08-2019, 23:21:00
    #1
    Arkadaşlar belli bir miktar parayı banka bloke koyup kredi kartı veriyormuş. Yakın zamanda bu tarz kredi kartı alan var mı?
    Ayrıca bu kartlar için bankalar,

    Ne kadar teminat istiyorlar?
    Bloke süresi ne kadar oluyor?
    Bu tarz kart için hangi bankayı önerirsiniz?

    Konu hakkında bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim.
  • 26-08-2019, 23:25:05
    #2
    2-3 sene önce ilk kredi kartımı Ziraat Bankasından bu şekilde aldım. 750TL paraya bloke koyup 500TL limitli kredi kartı vermişlerdi.
  • 26-08-2019, 23:25:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kuveyttürk bu şekilde kredi kartı veriyor. bloke teminatlı. atıyorum 1000 tl veriyorsunuz 100 tl aidat kesiyor kartına 900 tl limit tanımlıyor. ve bu kredi kartı findeks (kkb) de gözüküyor. genelde kredi kartı çıkmayıp puanını artırmak isteyenler bu yola başvuruyor..
  • 26-08-2019, 23:27:01
    #4
    Şuanda ortalama 1500 lira blokeye 1000 liralık kart veriyoruz. Bankacıyım fakat her personel bunu bilmez böyle bir şey yok diye sizi geri çeviren çok olacaktır. Bende bankada çalışıyorum bizim bankada bilen 3-5 personel var gerisi yok böyle bir şey deyip gönderiyor kimse uğraşmak istemiyor. 1-2 gün sürüyor onayı
  • 26-08-2019, 23:28:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda ortalama 1500 lira blokeye 1000 liralık kart veriyoruz. Bankacıyım fakat her personel bunu bilmez böyle bir şey yok diye sizi geri çeviren çok olacaktır. Bende bankada çalışıyorum bizim bankada bilen 3-5 personel var gerisi yok böyle bir şey deyip gönderiyor kimse uğraşmak istemiyor. 1-2 gün sürüyor onayı
    hangi banka
  • 26-08-2019, 23:29:28
    #6
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda ortalama 1500 lira blokeye 1000 liralık kart veriyoruz. Bankacıyım fakat her personel bunu bilmez böyle bir şey yok diye sizi geri çeviren çok olacaktır. Bende bankada çalışıyorum bizim bankada bilen 3-5 personel var gerisi yok böyle bir şey deyip gönderiyor kimse uğraşmak istemiyor. 1-2 gün sürüyor onayı
    Geçen denizbank'a sordum yok öyle bir şey dedi salladı dediğiniz gibi.
    Siz hangi bankadan hizmet veriyorsunuz?
  • 26-08-2019, 23:36:47
    #7
    denizbankta var o personeli şikayet edebilirsiniz genel müdürlüğe

    denizbank ve tebin aktif olarak verdiğini biliyorum diğer bankaları bilmiyorum şuan da
    bu arada blokenin kalkması için en kolay yöntem 3-5 ay sonra başka bir bankadan kart çıkartıp (3-5 düzgün kullanırsanız çıkacaktır) sonrasında blokeli kartınızı kapatırsanız paranızı geri alabilirsiniz.
  • 26-08-2019, 23:45:47
    #8
    bildiğim kadarı ile istediğin kredi kartı limitinin %20 ya da %30 fazlasını banka hesabında bulundurman gerekiyor, ona bloke koyuyor ve kredi kartını kullandığın sürece blokeyi kaldırmıyor.
  • 27-08-2019, 00:43:47
    #9
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 sene önce ilk kredi kartımı Ziraat Bankasından bu şekilde aldım. 750TL paraya bloke koyup 500TL limitli kredi kartı vermişlerdi.
    Bloke kaç ayda kalkmıştı?

    Chocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuveyttürk bu şekilde kredi kartı veriyor. bloke teminatlı. atıyorum 1000 tl veriyorsunuz 100 tl aidat kesiyor kartına 900 tl limit tanımlıyor. ve bu kredi kartı findeks (kkb) de gözüküyor. genelde kredi kartı çıkmayıp puanını artırmak isteyenler bu yola başvuruyor..
    İnternetten araştırdığım kadarıyla Kuveyttürk'te dediğiniz şekilde varmış ama aidat olduğunu bilmiyordum. Peki kaç ay bloke koyuyorlar?

    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda ortalama 1500 lira blokeye 1000 liralık kart veriyoruz. Bankacıyım fakat her personel bunu bilmez böyle bir şey yok diye sizi geri çeviren çok olacaktır. Bende bankada çalışıyorum bizim bankada bilen 3-5 personel var gerisi yok böyle bir şey deyip gönderiyor kimse uğraşmak istemiyor. 1-2 gün sürüyor onayı
    Dediğiniz gibi çoğu banka şube çalışanı maalesef bilmiyorlar. Peki siz hangi bankada çalışıyorsunuz? Ayrıca bloke süresi ne kadar?

    Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarı ile istediğin kredi kartı limitinin %20 ya da %30 fazlasını banka hesabında bulundurman gerekiyor, ona bloke koyuyor ve kredi kartını kullandığın sürece blokeyi kaldırmıyor.
    Kart kullanım süresi boyunca kalkmıyorsa iyi değilmiş. Gerçi dediğiniz gibi %20-30 ise önemli değil maksat kredi puanı oluşturmak. Sonra yukarıda @U_uR; beyin söylediği gibi kredi puanı oluşana kadar 5-6 ay kullanıp diğer bankalardan normal kart çıkarttırmak için uğraşmak gerek.

    Tüm cevaplayan arkadaşlara R10+ verilmiştir. Teşekkürler.