Şuanda ortalama 1500 lira blokeye 1000 liralık kart veriyoruz. Bankacıyım fakat her personel bunu bilmez böyle bir şey yok diye sizi geri çeviren çok olacaktır. Bende bankada çalışıyorum bizim bankada bilen 3-5 personel var gerisi yok böyle bir şey deyip gönderiyor kimse uğraşmak istemiyor. 1-2 gün sürüyor onayı
Geçen denizbank'a sordum yok öyle bir şey dedi salladı dediğiniz gibi.
Siz hangi bankadan hizmet veriyorsunuz?