_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdi ustadan geldim şöle bir durum var ölçü aletiyle ölçtü 14.5 ve 15.0 daha sonra 12.5 ve en sondada 11.00 kadar düşüyor araba çalışırken
yani dediğine göre bazen elektrik veriyor bazen vermiyor fikriniz varmıdır bu durumla ilgili
ve usta şunu söyledi dinamoda yanma yok ama rolesinde sorun ola bilir dedi açıp bakmadan birşey diyemem
açıkcası gene tereduteyim aynı şeyleri yaşayıp boşuna masraf yapmak ve sonucun gine aynı olmasından korkuyorum
ve şase olma ihtimale kalmadı gibi
ve sorun gine devam ederse peyderka diyorlar bunlarda yani örnek toyotanın şarj dinamosunu hyundai göre ayarlıyorlar ne kadar sağlam olur bilmiyorum
Mertcndgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle