_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabanın sigortalarını hiç kontrol ettiniz mi?
hayır kontrol etmedim ama zanetmiyorum daha önceden kontrol ettim

şimdi ustadan geldim şöle bir durum var ölçü aletiyle ölçtü 14.5 ve 15.0 daha sonra 12.5 ve en sondada 11.00 kadar düşüyor araba çalışırken
yani dediğine göre bazen elektrik veriyor bazen vermiyor fikriniz varmıdır bu durumla ilgili
ve usta şunu söyledi dinamoda yanma yok ama rolesinde sorun ola bilir dedi açıp bakmadan birşey diyemem
açıkcası gene tereduteyim aynı şeyleri yaşayıp boşuna masraf yapmak ve sonucun gine aynı olmasından korkuyorum
ve şase olma ihtimale kalmadı gibi
ve sorun gine devam ederse peyderka diyorlar bunlarda yani örnek toyotanın şarj dinamosunu hyundai göre ayarlıyorlar ne kadar sağlam olur bilmiyorum



Mertcndgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam frene basınca sinyalin kendi kendine yanıp sönmesi, stop etmesi, kendi kendine gaz verdiği bile oluyordu gittim elektrik şase yapıyor dendi iyi bir ustaya götürmek gerek
aynı sorun gibi ama faklı bende akü dolmuyor baznedoluyor usteki yazımı okuya bilirsiniz