• 24-08-2019, 20:56:29
    #10
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz geleneğe takmışsınız.Ben serbest bırakılan 3 kişiye takıldım. Savcı nasıl serbest bıraktı ?
    Savcılarında 50 yıldır geleneği bu hocam.
  • 24-08-2019, 20:58:01
    #11
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılarında 50 yıldır geleneği bu hocam.
    Kendi karısına kızına hakaret edilse, sokakta taciz edilse yada daha hafifi bir şey başlarına gelse peki ne yapar sence o savcılar ?
  • 24-08-2019, 20:58:45
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yav şöyle şeyler paylaşmayın kardeşim şu sitede insanın sinir katsayısı artıyor. Ben bu karaktersizlikleri izlememek için TV açmıyorum kaçınıyorum siz ayağıma, karşıma getiriyorsunuz. Allah belasını versin bunların.
  • 24-08-2019, 21:00:15
    #13
    hayat gayesi olmayan *** varya etraf çürümüş laşka insan doldu
  • 24-08-2019, 21:00:42
    #14
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi karısına kızına hakaret edilse, sokakta taciz edilse yada daha hafifi bir şey başlarına gelse peki ne yapar sence o savcılar ?
    Hocam bu ülkede hak hukuk adalet sadece birinci kişiler için işliyor. Sorunuzun cevabı bu cümlede saklı malesef.

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav şöyle şeyler paylaşmayın kardeşim şu sitede insanın sinir katsayısı artıyor. Ben bu karaktersizlikleri izlememek için TV açmıyorum kaçınıyorum siz ayağıma, karşıma getiriyorsunuz. Allah belasını versin bunların.
    Hocam gerçeklerden kaçmanın manası yok malesef
  • 24-08-2019, 21:03:11
    #15
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu ülkede hak hukuk adalet sadece birinci kişiler için işliyor. Sorunuzun cevabı bu cümlede saklı malesef.



    Hocam gerçeklerden kaçmanın manası yok malesef
    hocam önlem alan da yok sıkıntı bu zaten. ben bu tarz haberleri görmekten sıkıldım. bak gör ya hiç dokanmayacaklar bu şerefsizlere yada serbest bırakacaklar.
  • 24-08-2019, 21:04:51
    #16
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam önlem alan da yok sıkıntı bu zaten. ben bu tarz haberleri görmekten sıkıldım. bak gör ya hiç dokanmayacaklar bu şerefsizlere yada serbest bırakacaklar.
    Ki zaten serbest birakmislar...
  • 24-08-2019, 21:08:52
    #17
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ki zaten serbest birakmislar...
    hiç şaşırmadım.
  • 25-08-2019, 03:04:18
    #18
    Tertemiz Anadolu, yersen.. Hiçbir yerin birbirinden farkı yok halbuki.