Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi karısına kızına hakaret edilse, sokakta taciz edilse yada daha hafifi bir şey başlarına gelse peki ne yapar sence o savcılar ?
Hocam bu ülkede hak hukuk adalet sadece birinci kişiler için işliyor. Sorunuzun cevabı bu cümlede saklı malesef.

hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yav şöyle şeyler paylaşmayın kardeşim şu sitede insanın sinir katsayısı artıyor. Ben bu karaktersizlikleri izlememek için TV açmıyorum kaçınıyorum siz ayağıma, karşıma getiriyorsunuz. Allah belasını versin bunların.
Hocam gerçeklerden kaçmanın manası yok malesef