hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam önlem alan da yok sıkıntı bu zaten. ben bu tarz haberleri görmekten sıkıldım. bak gör ya hiç dokanmayacaklar bu şerefsizlere yada serbest bırakacaklar.
Ki zaten serbest birakmislar...