Merhabalar Arkadaşlar,
Elimde sektörünün en iyisi olan bir marka mevcut.Stok vb. çok rahatım.E-ticaret sektörüne giriş yapmayı ve uygun fiyata satmayı hedefliyorum.Wordpress altyapısına hakimim.Ancak e-ticaret konusunda pek bilgim yok.Firmalardan 4- 5 bin türk lirası verip hazır e-ticaret paket almak mı mantıklı yoksa başka bir şekilde daha uygun halledebilir miyim ?
E-ticaret'e atılmak istiyorum ! Yardımcı olabilir misiniz ?
9
●367
- 15-08-2019, 21:38:16shopphp.net bir araştır istersen.
Opencart magento gibi ücretsiz yazılımlara ilave ek modüldü kıldı tüydü ekletip parçalanacağına adam akıllı bir kere para harca. - 15-08-2019, 21:45:12ilk çıktığı zaman shopphp almıştın sevan bey size yardımcı olacaktır. uzun yıllar kullandım fiyat vs. uygundur. diğer yazılımlara göreOradan_Buradan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2019, 22:21:03İlk önce ne yapıcagına ste masraflarını minimale indirip reklam payımı maksimuma çıkarıcaksan opencart kullanmanı öneririm başlangıç için daha sonra istersen ücretli yazışıma geçebilirsin yada direk sadece n11 gittigidiyor trendyol tarzı sitelerden satış yapabilirsin iyi günler dilerim
- 16-08-2019, 09:14:01selam kardeşim, istersen ben sana kendi yazdığımız özel bir yazılımdan bahsedeyim
piyasada bir çok firma var ve inalılmaz uçuk fiyatlara satıyorlar kılı,tüyü bir sürü eklentiden senden ekstra para istiyorlar
7/24 destek n11 gittigidiyor vs entegrasyonu olarak ayda sadece 38 dolara yılda 460 dolara sahip olabilirsin
ayrıca 1 ay da seo hizmetin bizden ücretsiz
bari bir işe gireceksin bırak birlikte ve güzel kazanalım - 16-08-2019, 18:40:30Ticimax, ideasoft bu tarz sistemler bir ihtiyacın olduğunda önüne yine ücret çıkaracak firmalardır. O yüzden bence opencart, prestashop gibi yazılımları tam paket yahut istediğin şekilde özelleştirebileceğin bu işleri yapan arkadaşlarla görüşmelisin. Ayrıca başlangıç için ben pazaryerlerinde satışı öneriyorum. Önce bi potansiyele bak insanların ürünlerin hakkında ne düşünüyor bi bakmalısın. Başlangıç olarak n11 ile başlayabilirsin. Benim tavsiyelerim bunlar hocam.
- 16-08-2019, 18:56:14@abdhgz; Hocam söz konusu marka bir ürün, piyasanın hakimi olan köklü bir marka.Aynı zamanda bayiliğimiz mevcut aile şirketi olarak 30 yıldır esnaflık yapmakta ve bu markayı satmaktayız.Bu işin piyasasına ve potansiyeline hakimim.Ve gerçekleştiği zamanda şubemden daha çok satış yapacağına inanıyorum.Ancak dediğim gibi opencart vb diğer yazılımlara hakim değilim.Onları araştıracağım şimdi.
- 17-08-2019, 00:22:59O anlattıklarınız ben de hakimim bizim firmamız da o şekilde fakat ticimax ideasoft falan alıp her güncellemede para vereceğine shopphp ya da basit opencart kur geç. Ticimax ve ideasoft her şeyi para gereksiz para hem deyuka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle