@abdhgz; Hocam söz konusu marka bir ürün, piyasanın hakimi olan köklü bir marka.Aynı zamanda bayiliğimiz mevcut aile şirketi olarak 30 yıldır esnaflık yapmakta ve bu markayı satmaktayız.Bu işin piyasasına ve potansiyeline hakimim.Ve gerçekleştiği zamanda şubemden daha çok satış yapacağına inanıyorum.Ancak dediğim gibi opencart vb diğer yazılımlara hakim değilim.Onları araştıracağım şimdi.
O anlattıklarınız ben de hakimim bizim firmamız da o şekilde fakat ticimax ideasoft falan alıp her güncellemede para vereceğine shopphp ya da basit opencart kur geç. Ticimax ve ideasoft her şeyi para gereksiz para hem de