bunlarda kutu veya başka birşey olmadıgı için ve küresel çapta firmaların aldıgı lisanslar toplu halde öyle düşünebilirsin
Hocam mail geldi bu pro sürümünde geçerlidir diypor ama ben https://www.microsoft.com/tr-tr/soft...load/windows10 buradan ındırdım windows 10 olarak indirdim pro dıye secenek yoktu. Acaba wındowsu yuklerken mı soracak wındıws 10 pro mu yuklemek ıstıyosunuz home mu yuklemek ıstıyorsunuz dıye ?
Hocam mail geldi bu pro sürümünde geçerlidir diypor ama ben https://www.microsoft.com/tr-tr/soft...load/windows10 buradan ındırdım windows 10 olarak indirdim pro dıye secenek yoktu. Acaba wındowsu yuklerken mı soracak wındıws 10 pro mu yuklemek ıstıyosunuz home mu yuklemek ıstıyorsunuz dıye ?