• 05-08-2019, 13:42:24
    #10
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam alayım bakayım ilginç ama güzel tabi bu fiiyata erişebilmemiz ama nasıl olduğu konusunda bir fikrim yok
    bunlarda kutu veya başka birşey olmadıgı için ve küresel çapta firmaların aldıgı lisanslar toplu halde öyle düşünebilirsin
  • 05-08-2019, 13:45:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    64 mü 32 mi bu eptt dekiler?
  • 05-08-2019, 13:47:09
    #12
    Delidadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    64 mü 32 mi bu eptt dekiler?
    İkisindede geçerlidir hocam. x32 ve x64 ayrımı yoktur.
  • 05-08-2019, 13:55:32
    #13
    fatihcray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlarda kutu veya başka birşey olmadıgı için ve küresel çapta firmaların aldıgı lisanslar toplu halde öyle düşünebilirsin
    Hocam mail geldi bu pro sürümünde geçerlidir diypor ama ben https://www.microsoft.com/tr-tr/soft...load/windows10 buradan ındırdım windows 10 olarak indirdim pro dıye secenek yoktu. Acaba wındowsu yuklerken mı soracak wındıws 10 pro mu yuklemek ıstıyosunuz home mu yuklemek ıstıyorsunuz dıye ?
  • 05-08-2019, 14:11:44
    #14
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mail geldi bu pro sürümünde geçerlidir diypor ama ben https://www.microsoft.com/tr-tr/soft...load/windows10 buradan ındırdım windows 10 olarak indirdim pro dıye secenek yoktu. Acaba wındowsu yuklerken mı soracak wındıws 10 pro mu yuklemek ıstıyosunuz home mu yuklemek ıstıyorsunuz dıye ?
    Evet soracaktir.
  • 05-08-2019, 14:29:40
    #15
    Forumda linkteki arkadaştan almıştım Pro yu 10 tl ye

    https://www.r10.net/account-amp-lisa...tisi11088.html
  • 05-08-2019, 14:37:46
    #16
    bu lisanslar retialdir. kullanımı yasaktır.

    gerçek lisans istiyorsanız benimle iletişime geçiniz ms dist.
  • 05-08-2019, 14:42:35
    #17
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu lisanslar retialdir. kullanımı yasaktır.

    gerçek lisans istiyorsanız benimle iletişime geçiniz ms dist.
    hocam retail olanın yasak olması dışında eksi bir yönü var mıdır acaba ?
  • 05-08-2019, 14:44:33
    #18
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam retail olanın yasak olması dışında eksi bir yönü var mıdır acaba ?
    Format ta gider , güncelleme de gider key