SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu lisanslar retialdir. kullanımı yasaktır.

gerçek lisans istiyorsanız benimle iletişime geçiniz ms dist.
hocam retail olanın yasak olması dışında eksi bir yönü var mıdır acaba ?