Güç tasarrufunu sürekli kullanma
4
●94
- 04-08-2019, 17:36:14Daha iyi hocam gözlerinizi daha az yorar ama insanın içini de karartıyor arada bi kapatın gözleriniz aydınlansınUcube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2019, 17:50:13ben de telefonda hep güç tasarrufu kullanıyorum. güç tasarrufu iyidir çünkü arkaplanda çalışan gereksiz uygulamalar otomatik olarak kapatılır. bazı renkler siyah tonlarına dönüşür böylece ekran az enerji harcar. koyu renkler açık renklerden daha az enerji gerektirir. güç tasarrufu candır. hatta ultra güç tasarrufuna geçtiğimde telefonu 3310a çevirmeseler hep ultra güç tasarrufunda kullanırım ben şahsen. zaten whatsaptan başka bişey kullanmıyorum. sosyal medya uygulamaları falan hepsini sildim telefondan.