Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xiaomi mi a2 lite kullaniyorum Güç tasarrufuna alınca tema siyah oluyor ve böyle daha güzel olduğundan telefonu güç tasarrufunda kullanıyorum zararı olur mu?
Daha iyi hocam gözlerinizi daha az yorar ama insanın içini de karartıyor arada bi kapatın gözleriniz aydınlansın