• 02-08-2019, 11:47:30
    #1
    Konu iptal teşekkür ederim
  • 02-08-2019, 11:49:45
    #2
    Hocam normalde Kasım döneminde gitmeniz gerekiyor. İsterseniz askerlik şubesini arayın.
  • 02-08-2019, 11:52:24
    #3
    Şubeyi arayın net bilgi alın. E devlet üzerinden takipler/başvurular sıkıntılı olabiliyor.
  • 02-08-2019, 12:00:41
    #4
    Aradım bana işte Ankara 2019 dönemini kapatmış olabileceğini söyledi ama saçma değil mi bu ya
  • 02-08-2019, 14:09:09
    #5
    Yani ozaman ihtiyaç yoksa almaz, nezaman uygunsa alır senin istediğin tarihe göre gidilmez. Adam lisans mezuun ben kısa dönem yapacam/yapmak istiyorum diyor ama asteg çıkıyor onun gibi düşün. Dolduysa dönem kapamışlardır bekleyeceksin mecbur.