Yani ozaman ihtiyaç yoksa almaz, nezaman uygunsa alır senin istediğin tarihe göre gidilmez. Adam lisans mezuun ben kısa dönem yapacam/yapmak istiyorum diyor ama asteg çıkıyor onun gibi düşün. Dolduysa dönem kapamışlardır bekleyeceksin mecbur.