2020'ye kadar mı bekleyeceğim?
4
●414
- 02-08-2019, 11:49:45Hocam normalde Kasım döneminde gitmeniz gerekiyor. İsterseniz askerlik şubesini arayın.
- 02-08-2019, 11:52:24Şubeyi arayın net bilgi alın. E devlet üzerinden takipler/başvurular sıkıntılı olabiliyor.
- 02-08-2019, 12:00:41Aradım bana işte Ankara 2019 dönemini kapatmış olabileceğini söyledi ama saçma değil mi bu ya
- 02-08-2019, 14:09:09Yani ozaman ihtiyaç yoksa almaz, nezaman uygunsa alır senin istediğin tarihe göre gidilmez. Adam lisans mezuun ben kısa dönem yapacam/yapmak istiyorum diyor ama asteg çıkıyor onun gibi düşün. Dolduysa dönem kapamışlardır bekleyeceksin mecbur.
