• 01-08-2019, 11:22:03
    #1
    Merhabalar, komisyonlar cok yüksek geldi sizce normal mi ?

  • 01-08-2019, 11:22:19
    #2
    Normal bence , kendiniz pos alsanız bir ton masraf.
  • 01-08-2019, 11:24:05
    #3
    🤖 AI Developer
    PAYTR en ucuzu hocam, ben aracı firma ( Paywant ) ile çalışıyorum onun 2 katı. Ama onlarında hakkı hem güzel hizmet veriyorlar hemde onlarında kazanması lazım.
  • 01-08-2019, 11:34:17
    #4
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal bence , kendiniz pos alsanız bir ton masraf.
    6 ve 12 ay taksit komisyonları cok fazla geldi ya



    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal bence , kendiniz pos alsanız bir ton masraf.
    Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PAYTR en ucuzu hocam, ben aracı firma ( Paywant ) ile çalışıyorum onun 2 katı. Ama onlarında hakkı hem güzel hizmet veriyorlar hemde onlarında kazanması lazım.
    hocam rica etsem özelden ss atma şansınız varmı ? 12 ay taksit çok geldi komisyonu
  • 01-08-2019, 12:02:50
    #5
    ödeal da aşağı yukarı bu şekilde. zaten yakında standart olur hepsi.