FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal bence , kendiniz pos alsanız bir ton masraf.
6 ve 12 ay taksit komisyonları cok fazla geldi ya



FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal bence , kendiniz pos alsanız bir ton masraf.
Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PAYTR en ucuzu hocam, ben aracı firma ( Paywant ) ile çalışıyorum onun 2 katı. Ama onlarında hakkı hem güzel hizmet veriyorlar hemde onlarında kazanması lazım.
hocam rica etsem özelden ss atma şansınız varmı ? 12 ay taksit çok geldi komisyonu