Arkadaş bu nedir böyle? Kayseride yaşıyorum 34-35 derece gösteriyor, deniz olsa nemi bahane edip klima falan takarız ama o da yok.
Berberlerin su fısfısından aldım dolaptan soğuk suyu koyuyorum ona biraz serinletiyor. Siz nasıl serinliyorsunuz?
Yurt Geneli Komple Mi Sıcak?
12
●250
- 31-07-2019, 18:15:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
neyse Kayseri iyidir iyi, hiç olmasa geceleri soğuk oluyor.