Çukurova'da yaşıyorum, güneşin altında 2 dakika dur sanki biri hortumla seni yıkamış gibi oluyorsun. Arabayla giderken camı açınca suratına sanki sıcak fön tutuyorlar gibi hissediyorsun.
Halinize şükredin bence.