Merhaba ofisinde veya çalıştığı yerde call center yapan varmı ?
call center için; numara, sanal santral, dakika,sms gibi konularda bilgi almak istiyorum bilgili biri var ise.
call center yapan varmı ?
5
●292
- 31-07-2019, 16:48:26Pm ile ihtiyacınız olan soruları gönderirseniz cevaplandıralım.Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 17:03:51Volkan Bey Netgsm bayiliği yapıyor. Konusunda uzman kişidir. Referansımdır .
- 31-07-2019, 17:15:05Andam yakın bir arkadaşım bu işlerle ilgileniyor altında 15 civarı çağrı merkezi çalışıyor. Merak ettiklerini bana iletirsen sorar en doğru şekilde öğrenip yardımcı olmaya çalışırım. Ama sadece internet paketleri vs. Satışı yapıyorlar. Sms, voip, ses kaydı ile arama yaptırma 0850'li hat vs. Kullanıyorlar. CRM panelleri filanda var.
- 31-07-2019, 21:29:48Merhaba, söylediklerinizin tamamı + daha fazlası mevcuttur Netgsm olarak projenize destek vermek isteriz imza daki numaradan direk bana ulaşabilirsiniz aklınıza takılan sorular varsa memnuniyetle cevaplarımAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi beni andı
@Masterhat; Teşekkürler