Andam yakın bir arkadaşım bu işlerle ilgileniyor altında 15 civarı çağrı merkezi çalışıyor. Merak ettiklerini bana iletirsen sorar en doğru şekilde öğrenip yardımcı olmaya çalışırım. Ama sadece internet paketleri vs. Satışı yapıyorlar. Sms, voip, ses kaydı ile arama yaptırma 0850'li hat vs. Kullanıyorlar. CRM panelleri filanda var.