Bana etik ve doğru gelmediği için bugüne kadar hiç yapmadım ancak eğer doğrusu buysa ben de yapacağım bundan sonra. Bakalım nasıl karşılayacak bunu yapan insanlar..
Not: Eğer herkesten bir talebi olsaydı yeni konu açardı zaten, yeni konu açmayıp birisinin konusuna yazıyorsa talebi ona yöneliktir değil mi?
