Merhaba.. Artık kaçıncı kez oluyor sayamadım ancak çok bıktım.. Birisi konuma teklif talebi mesajı bıraktığı zaman, karşıdakine 5 dakika içerisinde onlarca farklı teklif gelmesinden bıktım.
Bana etik ve doğru gelmediği için bugüne kadar hiç yapmadım ancak eğer doğrusu buysa ben de yapacağım bundan sonra. Bakalım nasıl karşılayacak bunu yapan insanlar..
Not: Eğer herkesten bir talebi olsaydı yeni konu açardı zaten, yeni konu açmayıp birisinin konusuna yazıyorsa talebi ona yöneliktir değil mi?