• 31-07-2019, 14:47:55
    #1
    Arkadaşlar 31 aralık 2019 a kadar teciliyim.

    Şuanda edevletten yoklama yaptırsam askere gitmek zorundamıyım ?
    Tecil bozulur mu ?

    Kısacası yapmak istediğim şu, yedek astsubaylık başvurusu için bugün son gün, yoklama yaptırıp başvurmam gerekiyor bu konuda yardımcı olabılırmısınız ?
  • 31-07-2019, 14:50:36
    #2
    Yoklama yaptırman için sağlık kontrolünden falan geçmen gerekiyor diye biliyorum . Bunun için ise çok ama çok acele etmen gerekir , vakit azalıyor.
  • 31-07-2019, 14:51:03
    #3
    Askeri şubeye gidin yada arayın en doğru bilgiyi oradan alırsınız sistem değişiklikleri olduğu için net bilgi burada bulmanız zor.
  • 31-07-2019, 15:03:26
    #4
    viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoklama yaptırman için sağlık kontrolünden falan geçmen gerekiyor diye biliyorum . Bunun için ise çok ama çok acele etmen gerekir , vakit azalıyor.
    mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri şubeye gidin yada arayın en doğru bilgiyi oradan alırsınız sistem değişiklikleri olduğu için net bilgi burada bulmanız zor.
    Yoklama e devletten yapılıyor suanda orda yoklama yaptıkdan sonra sağlığa gidileceği yazıyor.
  • 31-07-2019, 15:09:54
    #5
    Kasım ayında alımlar bugün bitti
  • 31-07-2019, 15:41:08
    #6
    ozerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasım ayında alımlar bugün bitti
    Hocam yoklama başcurusu yaptım kasım 2020 celp dönemiymiş benim ki.

    Ben şimdi en erken kasım 2020 de mi gidebiliyorum.

    Tecili bozdurursam daha erken gidebiliyormuyum