Arkadaşlar 31 aralık 2019 a kadar teciliyim.
Şuanda edevletten yoklama yaptırsam askere gitmek zorundamıyım ?
Tecil bozulur mu ?
Kısacası yapmak istediğim şu, yedek astsubaylık başvurusu için bugün son gün, yoklama yaptırıp başvurmam gerekiyor bu konuda yardımcı olabılırmısınız ?
Askerlik yoklamsı
5
●166
- 31-07-2019, 15:03:26viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYoklama e devletten yapılıyor suanda orda yoklama yaptıkdan sonra sağlığa gidileceği yazıyor.mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2019, 15:41:08Hocam yoklama başcurusu yaptım kasım 2020 celp dönemiymiş benim ki.ozerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şimdi en erken kasım 2020 de mi gidebiliyorum.
Tecili bozdurursam daha erken gidebiliyormuyum