Arkadaşlar 31 aralık 2019 a kadar teciliyim.

Şuanda edevletten yoklama yaptırsam askere gitmek zorundamıyım ?
Tecil bozulur mu ?

Kısacası yapmak istediğim şu, yedek astsubaylık başvurusu için bugün son gün, yoklama yaptırıp başvurmam gerekiyor bu konuda yardımcı olabılırmısınız ?