• 31-07-2019, 14:42:50
    #1
    Hemen hemen her zaman gündeme geliyor yerli otomobilimizi yaptık, onu yapıyoruz bunu yapıyoruz ama bu yıllardır süren "YAPIM" bir türlü bitmek bilmedi öyle ki bazen haberlere çıkıyor üniversite öğrencileri xx kuruş yakan araba icat etti diyorlar ama destek yok neden böyle var mı bir fikriniz? "Ameriganın oyunları" demeyin şimdi
  • 31-07-2019, 14:46:06
    #2
    Çok konuşup az iş yapıyoruz hocam belki de ondandır
  • 31-07-2019, 14:53:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    konuÅŸmak yapmaktan daha kolay.
  • 31-07-2019, 14:59:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Her seçimden önce yerli arabamız yapıma başlıyor ma seçimden sonra fıssss.
  • 31-07-2019, 15:09:37
    #5
    %50'yi kandırmak için söylenen söylemler
    AKP en son uzaya 4 şerit yol yapmıştı.
    En azından seçmenleri bunları anlatıyor.