Hemen hemen her zaman gündeme geliyor yerli otomobilimizi yaptık, onu yapıyoruz bunu yapıyoruz ama bu yıllardır süren "YAPIM" bir türlü bitmek bilmedi öyle ki bazen haberlere çıkıyor üniversite öğrencileri xx kuruş yakan araba icat etti diyorlar ama destek yok neden böyle var mı bir fikriniz? "Ameriganın oyunları" demeyin şimdi