Dijital dilncilik de cok artti...
Resamsaniz resamlik hizmeti verin, bu r10dan olur, bir gezinti caddesinde olur,evden olur, her yerde olur yani. Bu girisimden kazanacaginiz parayla bilgisayarinizi alip kendini gelistirirsiniz.
Öncelike evet ayıp birşey,
insan kendi gururunu onurunu düşünür ve birisinden birşey isterken en az 10 kere düşünür.
kaldı ki hayatında seni hiç tanımamış birisi sana neden bilgisayar alsın ?
ünlü olan insanlar paraları havadan kazanmıyor ki ? bir sürü sorunları var.
venihayetinde birisinden birşey isterken (ve beleşe birşey isterken) açıkça merak ediyorum, utanmadın anladım.
peki onu buraya yazarken de yüzün kızarmadı mı ?