Öncelike evet ayıp birşey,
insan kendi gururunu onurunu düşünür ve birisinden birşey isterken en az 10 kere düşünür.
kaldı ki hayatında seni hiç tanımamış birisi sana neden bilgisayar alsın ?
ünlü olan insanlar paraları havadan kazanmıyor ki ? bir sürü sorunları var.
venihayetinde birisinden birşey isterken (ve beleşe birşey isterken) açıkça merak ediyorum, utanmadın anladım.
peki onu buraya yazarken de yüzün kızarmadı mı ?