Bir şey istemesen daha çok şey kazanabilirdin muhtemelen. Çizdiğin resmi paylaşıp adını ansalardı 10 tane bilgisayar alırdın.
paylaştilar dostum
Sen ona özel resim çizdin diye sana bilgisayar almak zorunda değil. Bu onu kötü yapmaz.
kötü demedimki evet degil
Kendini geliştirmek istiyorsan önce insanlardan bir şey istemeden önce kendi ayakların üzerinde durmayı öğrenmelisin.
duruyorum zaten teşekkürler