• 31-07-2019, 12:30:51
    #10
    samsunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey istemesen daha çok şey kazanabilirdin muhtemelen. Çizdiğin resmi paylaşıp adını ansalardı 10 tane bilgisayar alırdın.
    paylaştilar dostum



    afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen ona özel resim çizdin diye sana bilgisayar almak zorunda değil. Bu onu kötü yapmaz.
    kötü demedimki evet degil



    ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini geliştirmek istiyorsan önce insanlardan bir şey istemeden önce kendi ayakların üzerinde durmayı öğrenmelisin.
    duruyorum zaten teşekkürler
  • 31-07-2019, 12:39:08
    #11
    Dijital dilncilik de cok artti...
    Resamsaniz resamlik hizmeti verin, bu r10dan olur, bir gezinti caddesinde olur,evden olur, her yerde olur yani. Bu girisimden kazanacaginiz parayla bilgisayarinizi alip kendini gelistirirsiniz.
    • artkuzey
    artkuzey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-07-2019, 12:53:03
    #12
    ve sen bunu burada paylaştın. ?
    diyebilecek bişiy bulamadım okuduktan sonra
  • 31-07-2019, 15:02:06
    #13
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ve sen bunu burada paylaştın. ?
    diyebilecek bişiy bulamadım okuduktan sonra
    ayıp birseymi bu dostum
  • 31-07-2019, 15:16:12
    #14
    konu neden silindi?
  • 31-07-2019, 15:21:07
    #15
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu neden silindi?
    ön yargilar yuzunden sildim
  • 31-07-2019, 15:46:47
    #16
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayıp birseymi bu dostum
    Öncelike evet ayıp birşey,
    insan kendi gururunu onurunu düşünür ve birisinden birşey isterken en az 10 kere düşünür.
    kaldı ki hayatında seni hiç tanımamış birisi sana neden bilgisayar alsın ?
    ünlü olan insanlar paraları havadan kazanmıyor ki ? bir sürü sorunları var.
    venihayetinde birisinden birşey isterken (ve beleşe birşey isterken) açıkça merak ediyorum, utanmadın anladım.
    peki onu buraya yazarken de yüzün kızarmadı mı ?