Gerçek hayatta: arkadaş ortamında, aileden büyüklerin yanında, biriyle konuşurken vs.
(..) , Konuşacak konu bulma konusunda ; uğurlarken ,selamlaşırken, karşılaşıldığında, ...
Yani özetle gerçek hayatta iletişime yönelik her türlü şey konusunda sıkıntılıyım.
Not: İnternet üstünden konuşurken hiç sıkıntı olmuyor..
Kendimizi geliştirmek için tam da bu konuya özel kitap , kaynak, vb. Önerebilirmisiniz?
Sosyal hayat & kişisel gelişim
2
●153
- 28-07-2019, 15:34:24dediğine göre yüz yüze olmayan sohbetlerde sıkıntı yok yüz yüze olanlarda var.
bu durumda sosyal fobi olabilir sizde.
bunu araştırmanızı öneririm.
birçok faydali kitap ve yazı bulacaksınızdır önemli olan burada öğrendiklerinizi pratiğe dökün. Çünkü herkes okur ama harekete geçmez.
Sokakta, alışverişte her yerde her fırsatta insanlarla iletişim kurun.
Belki sadece sesle internet üzerinden veya telefonla yapacağın sohbetlerinde faydası olacaktır.
zamanla normal sohbetlerine de yansıyacaktır bu.
