dediğine göre yüz yüze olmayan sohbetlerde sıkıntı yok yüz yüze olanlarda var.
bu durumda sosyal fobi olabilir sizde.
bunu araştırmanızı öneririm.
birçok faydali kitap ve yazı bulacaksınızdır önemli olan burada öğrendiklerinizi pratiğe dökün. Çünkü herkes okur ama harekete geçmez.
Sokakta, alışverişte her yerde her fırsatta insanlarla iletişim kurun.
Belki sadece sesle internet üzerinden veya telefonla yapacağın sohbetlerinde faydası olacaktır.
zamanla normal sohbetlerine de yansıyacaktır bu.