• 26-07-2019, 21:36:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar konuya hakim birileri yorum yazsın lütfen

    aracımın cam teli koptu Yurt dışında yaşıyorum. buradaustalar araba cam kaldırma telini düzeltmek için 60 dolar istiyorlar baya pahalı
    bunu bir kaç kez kendim düzeltmeye calıştım tel aldım fakat bir turlu uzunlugunu ayarlıyamadım standart kaç Metre oluyor bu veya bunun net tespiti için nasıl bir yöntem yapa bilirim

    diğer cam teli ile ölcmek istedim fakat sökülürse oda düzelmez diye böyle ortada kaldım fkri olan ne yapa bilirim araştırmadığım konu kalmadı
  • 26-07-2019, 21:40:54
    #2
    Daha önce aracımda başıma geldi. Sanayide ki usta eski kopan teli kılavuz alarak aynı ölçüde teli kesip taktı. Eski teli klavuz alabilirsin bence.
  • 26-07-2019, 21:43:13
    #3
    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aracımda başıma geldi. Sanayide ki usta eski kopan teli kılavuz alarak aynı ölçüde teli kesip taktı. Eski teli klavuz alabilirsin bence.
    ah be dostum eski cam telimi kaldı öölçüm yapayım para parça olmuştu cam kalkmıyordu sokup atmıştım
  • 26-07-2019, 21:54:54
    #4
    diğer kapının döşemesini sök ve sağlam cam telinin boyunu ölç arızalı kapıdaki cam telini tamir et.
    oldu bitti.
  • 26-07-2019, 21:58:09
    #5
    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aracımda başıma geldi. Sanayide ki usta eski kopan teli kılavuz alarak aynı ölçüde teli kesip taktı. Eski teli klavuz alabilirsin bence.
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer kapının döşemesini sök ve sağlam cam telinin boyunu ölç arızalı kapıdaki cam telini tamir et.
    oldu bitti.
    Ah Allah Çok zekisin kardeşim yazmayın yukarda yazdığımı kontrol et ayrıca o işler öyle olmuyor dinamon ıcıne sarılmış tel var onu nerden ölcüceksin sokmesini bende biliyorum
  • 26-07-2019, 22:06:04
    #6
    HFExpress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah Allah Çok zekisin kardeşim yazmayın yukarda yazdığımı kontrol et ayrıca o işler öyle olmuyor dinamon ıcıne sarılmış tel var onu nerden ölcüceksin sokmesini bende biliyorum
    kardeşim derken, yaşın kaç senin ?

    bozmadan ölçülüyor kapıdaki kaldırma telleri ama beceremeyeceksen zaten elleme.

    korkma aç ölç ve tekrar döşemeni yerine oturt bu kadar basit ip ile tur sayısı kadar kılavuz ölçüsü alıyorsun aynı telden bulup o ölçüde kesiyorsun bozuk kapıya uygulamasını yapıyorsun bu kadar basit...
  • 26-07-2019, 22:08:49
    #7
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim derken, yaşın kaç senin ?

    bozmadan ölçülüyor kapıdaki kaldırma telleri ama beceremeyeceksen zaten elleme.

    korkma aç ölç ve tekrar döşemeni yerine oturt bu kadar basit ip ile tur sayısı kadar kılavuz ölçüsü alıyorsun aynı telden bulup o ölçüde kesiyorsun bozuk kapıya uygulamasını yapıyorsun bu kadar basit...
    bozmayım dedim seni gine ama sırf boş yorum olsun dıye yorum yapma. senin bildiğin basit cam modeli değil bu öyle rahat sokup ölcüm yapılmıyor