Merhaba arkadaşlar konuya hakim birileri yorum yazsın lütfen
aracımın cam teli koptu Yurt dışında yaşıyorum. buradaustalar araba cam kaldırma telini düzeltmek için 60 dolar istiyorlar baya pahalı
bunu bir kaç kez kendim düzeltmeye calıştım tel aldım fakat bir turlu uzunlugunu ayarlıyamadım standart kaç Metre oluyor bu veya bunun net tespiti için nasıl bir yöntem yapa bilirim
diğer cam teli ile ölcmek istedim fakat sökülürse oda düzelmez diye böyle ortada kaldım fkri olan ne yapa bilirim araştırmadığım konu kalmadı
oto cam kriko teli
6
●171
- 26-07-2019, 21:43:13ah be dostum eski cam telimi kaldı öölçüm yapayım para parça olmuştu cam kalkmıyordu sokup atmıştımLANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2019, 21:54:54diğer kapının döşemesini sök ve sağlam cam telinin boyunu ölç arızalı kapıdaki cam telini tamir et.
oldu bitti. - 26-07-2019, 21:58:09LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAh Allah Çok zekisin kardeşimfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazmayın yukarda yazdığımı kontrol et ayrıca o işler öyle olmuyor dinamon ıcıne sarılmış tel var onu nerden ölcüceksin sokmesini bende biliyorum
- 26-07-2019, 22:06:04kardeşim derken, yaşın kaç senin ?HFExpress adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bozmadan ölçülüyor kapıdaki kaldırma telleri ama beceremeyeceksen zaten elleme.
korkma aç ölç ve tekrar döşemeni yerine oturt bu kadar basit ip ile tur sayısı kadar kılavuz ölçüsü alıyorsun aynı telden bulup o ölçüde kesiyorsun bozuk kapıya uygulamasını yapıyorsun bu kadar basit... - 26-07-2019, 22:08:49bozmayım dedim seni gine ama sırf boş yorum olsun dıye yorum yapma. senin bildiğin basit cam modeli değil bu öyle rahat sokup ölcüm yapılmıyorfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazmayın yukarda yazdığımı kontrol et ayrıca o işler öyle olmuyor dinamon ıcıne sarılmış tel var onu nerden ölcüceksin sokmesini bende biliyorum