Merhaba arkadaşlar konuya hakim birileri yorum yazsın lütfen
aracımın cam teli koptu Yurt dışında yaşıyorum. buradaustalar araba cam kaldırma telini düzeltmek için 60 dolar istiyorlar baya pahalı
bunu bir kaç kez kendim düzeltmeye calıştım tel aldım fakat bir turlu uzunlugunu ayarlıyamadım standart kaç Metre oluyor bu veya bunun net tespiti için nasıl bir yöntem yapa bilirim
diğer cam teli ile ölcmek istedim fakat sökülürse oda düzelmez diye böyle ortada kaldım fkri olan ne yapa bilirim araştırmadığım konu kalmadı