• 13-07-2019, 14:35:04
    #1
    Merhabalar, biliyorsunuz uzun süredir takipçi vb. servisler çalışmıyor. Haliyle bizler müşterilerimize paralarını iade ettik. Sizce sağlayıcılarda parayı iade etmeliler mi?
  • 13-07-2019, 14:37:19
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Bu mesaj kaldırılmıştır. @rahmia;
  • 13-07-2019, 14:38:42
    #3
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'da arama yaparken bir panel buldum. Hindistan merkezli, kurumsal bir yapısı var. Test amaçlı $1 bakiye yükledim. Takipçi, beğeni ve benzeri servisleri sorunsuz olarak çalışıyor.
    Onların çalışıp çalışmaması önemli değil. Biz sağlayıcılara para yükledik. Şuan hiçbir servis çalışmıyor. Haliyle biz kendi müşterilerimize iade yaptık.
  • 13-07-2019, 14:55:41
    #4
    Halihazırda çalışan bir sistemi yoksa yapmalı. Sonuçta bakiye üzerinden prim kazanmak da haksız zenginleşme demektir.
  • 13-07-2019, 15:25:06
    #5
    Suana kadar yapan bir tek deep medya kisisidir bana.
    Zaten sagemedya d-olandirdi
    Bencede yapilmali yani haksiz kazanca giriyor
  • 13-07-2019, 15:27:16
    #6
    Yapmalı sonuçta siz bakiye yatıyorsunuz ve biranda çat sizden kaynaklı olmayan sebeple stabil olan servisler çalışmıyor bizim suçumuz mu? Yapmalı.
  • 13-07-2019, 23:03:40
    #7
    Merhabalar,

    Kesinlikle yapmalı. İsmini vermeyeceğim, forumda bir panel sürekli kullandığım servisleri kaldırıldı diye bana direk havale ile ödeme yaptı. Yine biri oto beğenisi çalışmıyor diye PayTR üzerinden iyade yaptı, biriside sürekli kullandığım bir servisleri vardı ve işlemde olan bayağı bir siparişim vardı. Servis kaldırıldı ve siparişler iptal edildi. Dedim iyade yapın! Onlarda sözleşmelerinde yazan maddeye güvenerek yapmayacaz falan dediler ancak biraz baskı yapınca iyade yapmak durumunda kaldılar.

    Bu durumda her ne olursa olsun, iyade yapılması lazım.

    He normal bakiye sürekli iyade yapılmayabilir. Ama iptal edilen bir siparişin parası veya sorunlu bir servisten girilen siparişin parası mutlaka iyade edilmeli.
  • 13-07-2019, 23:11:52
    #8
    AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Kesinlikle yapmalı. İsmini vermeyeceğim, forumda bir panel sürekli kullandığım servisleri kaldırıldı diye bana direk havale ile ödeme yaptı. Yine biri oto beğenisi çalışmıyor diye PayTR üzerinden iyade yaptı, biriside sürekli kullandığım bir servisleri vardı ve işlemde olan bayağı bir siparişim vardı. Servis kaldırıldı ve siparişler iptal edildi. Dedim iyade yapın! Onlarda sözleşmelerinde yazan maddeye güvenerek yapmayacaz falan dediler ancak biraz baskı yapınca iyade yapmak durumunda kaldılar.

    Bu durumda her ne olursa olsun, iyade yapılması lazım.

    He normal bakiye sürekli iyade yapılmayabilir. Ama iptal edilen bir siparişin parası veya sorunlu bir servisten girilen siparişin parası mutlaka iyade edilmeli.
    Hiçbir servis çalışmıyorki.
  • 13-07-2019, 23:20:17
    #9
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir servis çalışmıyorki.


    Sağlayamadıkları hizmetin parasını alamazlar hocam. Gerekirse şikayet konusu açın eğer ısrarcıysalar.