Merhabalar,
Kesinlikle yapmalı. İsmini vermeyeceğim, forumda bir panel sürekli kullandığım servisleri kaldırıldı diye bana direk havale ile ödeme yaptı. Yine biri oto beğenisi çalışmıyor diye PayTR üzerinden iyade yaptı, biriside sürekli kullandığım bir servisleri vardı ve işlemde olan bayağı bir siparişim vardı. Servis kaldırıldı ve siparişler iptal edildi. Dedim iyade yapın! Onlarda sözleşmelerinde yazan maddeye güvenerek yapmayacaz falan dediler ancak biraz baskı yapınca iyade yapmak durumunda kaldılar.
Bu durumda her ne olursa olsun, iyade yapılması lazım.
He normal bakiye sürekli iyade yapılmayabilir. Ama iptal edilen bir siparişin parası veya sorunlu bir servisten girilen siparişin parası mutlaka iyade edilmeli.