**araci.com yönetiminde bulunan biri var mı acaba?
4
●196
- 05-07-2019, 15:23:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@ASametYildirim; bi aralar moddu sanırım.
- 05-07-2019, 15:24:14Hesabım onay bekliyor a düşmüş, iletişim mesajlarına bakmıyorlar. Kimliğimi göndereceğim fakat cevap gelmesini bekliyorum ona göre göndereceğim.tevfikkavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2019, 15:42:096 ay gibi bir süre görev yaptım ama artık yönetimle en ufak bir bağlantım yoktur. Bundan dolayı maalesef İbrahim kardeşime yardımcı olamayacağım.Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah en kısa sürede hesabın onay bekleniyor konumundan çıkar.