tevfikkavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne oldu Hocam ?

Edit: yönetimde değilim. Sadece meraktan
Hesabım onay bekliyor a düşmüş, iletişim mesajlarına bakmıyorlar. Kimliğimi göndereceğim fakat cevap gelmesini bekliyorum ona göre göndereceğim.