Kene Yapışması
11
●534
- 05-07-2019, 05:01:14Üyeliği durdurulduarpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana 2 kere yapıştı, biri kırım kongo kenesi(doktor söylemişti) diğeride yeşil renkliydi. Kenenin popüler zamanlarında olmuştu aradan uzun bir süre geçtiği için hatırlamıyorum. Birisinden birisi göbek deliğimin hemen sol tarafında yumuşak dokuya yapıştı. Diğeride bacağıma...
Nasıl Anladım?
Yapıştığı yerde sürekli bir kaşıntı oluyordu ne kaşınıp duruyor diye baktığımda gördüm kenenin yarısı karnıma girmişti ve etrafı kıpkırmızıydı.
Olay=
Hemen hastaneye gittik büyük bir ızdırapla (deriyi tutupta sündürmek gibi) keneyi kafasını koparmadan çıkardılar. 2 gün aralıklarla kan vermeye başladım 1.5 ay kadar sürekli kan alıp tahlil yaptılar. Herhangi birşey olmadı. Diğerindede çıkartıp kan alıp yolladılar.
Siz bence birkaç gün aralıklarla kan verip sonuç alın. Ne olur ne olmaz.
Şuanda kenenin yapıştığı yerde ufak bir siyahlaşma var.