arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar az önce babamın ayağında kene yapışmış, hemen hastahaneye gidip keneyi aldırdık.
Kan verdi, temiz çıktı. Başına daha önce gelen var mı, belirtileri neler oluyor, ne zaman gerçekleşiyor.
Doktor Ankara bölgesinde zehirli kene olmadığını söyledi, bugüne kadar karşılaşmadım dedi ama biz yinede kuşkulanıyoruz.

Bana 2 kere yapıştı, biri kırım kongo kenesi(doktor söylemişti) diğeride yeşil renkliydi. Kenenin popüler zamanlarında olmuştu aradan uzun bir süre geçtiği için hatırlamıyorum. Birisinden birisi göbek deliğimin hemen sol tarafında yumuşak dokuya yapıştı. Diğeride bacağıma...

Nasıl Anladım?

Yapıştığı yerde sürekli bir kaşıntı oluyordu ne kaşınıp duruyor diye baktığımda gördüm kenenin yarısı karnıma girmişti ve etrafı kıpkırmızıydı.

Olay=

Hemen hastaneye gittik büyük bir ızdırapla (deriyi tutupta sündürmek gibi) keneyi kafasını koparmadan çıkardılar. 2 gün aralıklarla kan vermeye başladım 1.5 ay kadar sürekli kan alıp tahlil yaptılar. Herhangi birşey olmadı. Diğerindede çıkartıp kan alıp yolladılar.

Siz bence birkaç gün aralıklarla kan verip sonuç alın. Ne olur ne olmaz.


Şuanda kenenin yapıştığı yerde ufak bir siyahlaşma var.