• 24-06-2019, 00:36:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Bir üyeye özel olarak yazılım yaptım ve sattım diyelim.
    Bu kişinin benden izinsiz bir şekilde kendisine özel olarak yapılan birşeyi r10.net forumunda satış hakkı var mıdır ?
    Bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum. Teşekkürler.
  • 24-06-2019, 00:38:25
    #2
    Sadece şahısa özel bir şey yaptıysanız ve tüm haklarıyla satın aldıysa kişi satış yapabilir diye biliyorum fakat yinede emin değilim.
  • 24-06-2019, 00:38:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sizin dediğiniz gibi "özel" yani kişiye özel, Kişi istediği gibi satışını yapabilir, Ha, Normal siz hazır script satsaydınız, Satış yapma hakkı olmazdı.
  • 24-06-2019, 00:38:55
    #4
    Bir üyeye özel olarak yazılım yaptım ve sattım diyelim.


    Dediğiniz bir scripti ondan önce siz satamazsınız. Şİkayet konusuna yazmadım ama adam şikayetinde haklı ki satması için izin vermişsiniz adama zaten.
  • 24-06-2019, 00:39:46
    #5
    Aranızdaki anlaşmaya bağlıdır.

    Bununla ilgili aranızda anlaşma yoksa, yazılım artık yeni sahibinindir ve isterse satabilir. Hatta sizin (başkasına özel olarak yazdığınız yazılımı) satmanız etik olmaz diye düşünüyorum.
  • 24-06-2019, 00:40:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yani bu durumda ben bir yazılımcıya 100 200 TL verip yazılım yaptırıp r10 üzerinde satışını yapabiliyorum dur doğru mudur ?
  • 24-06-2019, 00:42:24
    #7
    Tüm haklarıyla karşı tarafa geçiyor zaten. Özel yapılmış. Onun satma hakkı var sizin yok
  • 24-06-2019, 00:42:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Anladım teşekkürler, ben kendimce haklı olduğumu sanıyordum. Herkese teşekkür ederim.
  • 24-06-2019, 00:43:02
    #9
    Kurumsal PLUS
    FurkanAker16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu durumda ben bir yazılımcıya 100 200 TL verip yazılım yaptırıp r10 üzerinde satışını yapabiliyorum dur doğru mudur ?
    Evet yapabiliyorsunuz. Kişiye özel diyorsunuz sonra tüm herkese açık yaparsanız kişiye özel hizmetin bir anlamı kalmaz