Merhaba arkadaşlar,
Bir üyeye özel olarak yazılım yaptım ve sattım diyelim.
Bu kişinin benden izinsiz bir şekilde kendisine özel olarak yapılan birşeyi
r10.net forumunda satış hakkı var mıdır ?
Bu konu hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum. Teşekkürler.