Anket Evrende yalnız mıyız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 90
Evrende yalnız mıyız?
Evet
%10,00 (9 Oy)
Hayır
%90,00 (81 Oy)
  • 20-06-2019, 16:13:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugün evrenin büyüklüğü hakkında bir video izledim kafayı yiyecektim. Bu kadar büyük bir galakside yalnız olmamız mümkün değil diye düşünüyorum.


    https://www.youtube.com/watch?v=3LVov9eNU6c
  • 20-06-2019, 16:16:04
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Evrende yalnız olduğumuza asla inanmıyorum.
  • 20-06-2019, 16:16:42
    #3
    Kesinlikle değiliz... Ama yalnız kalsak daha iyi gibi sonra malum amerikayı keşfettikten sonra yerlilere ne olduğu
  • 20-06-2019, 16:16:46
    #4
    Ben varsa bile zeki canlılar değilde hayvan türü olabilir diye düşünüyorum.
  • 20-06-2019, 16:19:19
    #5
    Milyarlarca galaksi içerisinde yalnız olmamız pek akılcı gelmiyor bana. Yalnız değilizdir diye düşünüyorum.
  • 20-06-2019, 16:20:15
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muhakkak vardır, dünyada bile bilmediğimiz canlı türleri tespit etmeye devam ediyoruz. Evrende nasıl olmasın ?
  • 20-06-2019, 16:20:09
    #7
    Görmediğimiz dünya kadar varlık , ruhani var. Şimdi demeyin dine bağladı diye, insanoğlu yalnız değildir hiç bir zaman yaratıldığı alemde
  • 20-06-2019, 16:20:18
    #8
    100 Milyon ışık yılı. Vay be
  • 20-06-2019, 16:20:52
    #9
    "Orada dört yüz milyar yıldız var. Sadece bizim galaksimizde. Eğer bunların milyonda birinin gezegenleri olsa ve eğer bunların milyonda birinde hayat olsa ve bunların milyonda birinde düşünsel hayat olsa orada milyonlarca uygarlık olur. Eğer yoksa korkunç bir yer israfı demektir."