Bugün evrenin büyüklüğü hakkında bir video izledim kafayı yiyecektim. Bu kadar büyük bir galakside yalnız olmamız mümkün değil diye düşünüyorum.


https://www.youtube.com/watch?v=3LVov9eNU6c