• 19-06-2019, 18:26:46
    #1
    bu yaptıgım doğrumu bir sıkıntı olurmu ?
    1

    slmgr /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

    cmd bunu yapıştırıp windowsu etkinletiriyorum
  • 19-06-2019, 18:27:41
    #2
    Kodunuzu gizleseniz iyi olur hocam eğer ki satın aldıysanız falan sonra ki işlerde kullanılmasın
  • 19-06-2019, 18:29:56
    #3
    Jadzyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodunuzu gizleseniz iyi olur hocam eğer ki satın aldıysanız falan sonra ki işlerde kullanılmasın
    internettik kod hocam başlarda yapıyordum , bi sorayım dedim dün format attım , bir sıkıntı çıkarmı
  • 19-06-2019, 18:35:58
    #4
    Yani hocam bana kalırsanız, key satın alabilirsiniz OEM keyleri var ucuza bulabilirsiniz. Hiç yoktan garantisi olur ben kullanıyorum bir sıkıntı çıkmadı.