bu yaptıgım doğrumu bir sıkıntı olurmu ?
1
slmgr /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
cmd bunu yapıştırıp windowsu etkinletiriyorum
WİNDOWNS'U cmd den etkinleştirme yapıyorum ama ?
3
●163
- 19-06-2019, 18:27:41Kodunuzu gizleseniz iyi olur hocam eğer ki satın aldıysanız falan sonra ki işlerde kullanılmasın
- 19-06-2019, 18:29:56internettik kod hocam başlarda yapıyordum , bi sorayım dedim dün format attım , bir sıkıntı çıkarmıJadzyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2019, 18:35:58Yani hocam bana kalırsanız, key satın alabilirsiniz OEM keyleri var ucuza bulabilirsiniz. Hiç yoktan garantisi olur ben kullanıyorum bir sıkıntı çıkmadı.