Konu
WİNDOWNS'U cmd den etkinleştirme yapıyorum ama ?
19-06-2019, 18:26:46
#1
ihtiy4r
bu yaptıgım doğrumu bir sıkıntı olurmu ?
1
slmgr /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
cmd bunu yapıştırıp windowsu etkinletiriyorum